Her kan du få hjælp til at bruge Frivillignet.
- Læs Spørgsmål & svar. Her har vi samlet de mest stillede spørgsmål.
- Se videoerne. Fx hvordan du som frivillig kan rette dine egne data på ‘Min side’, eller hvordan du som frivilligleder kan behandle en ansøgning fra en ny frivillig.
- Du kan fortsat her finde materialer om dit frivillige arbejde og IT-værktøjer.
- Spørgsmål til regnskabsafdelingen i sekretariatet, sender du til: lokalfinans@redbarnet.dk, du kan også få telefonisk sparring hver onsdag kl. 15-17 hvor Thomas Merring fra Lokalfinans står til rådighed. Tlf. nummer: 2460 3196
- IT- og GDPR-spørgsmål, fx om Red Barnet e-mails og Microsoft Teams-sider, sender du via ServiceDesk. Du skal have en Red Barnet e-mail, for at kunne bruge ServiceDesk.
- Spørgsmål til Frivillignet, du ikke har kunnet få besvaret via Spørgsmål & svar samt videoerne, sender du via formularen til supportsager. Vi besvarer kun henvendelser oprettet via formularen.