Har du brug for hjælp?
Her kan du finde svar på de spørgsmål, vi får oftest, få tips og vejledninger eller oprette en supportsag, hvis noget er gået helt i hårdknude.
Vi har her samlet, de spørgsmål, vi har fået flest gange angående Frivillignet. Er dit spørgsmål ikke med? Så opret en supportsag med det i stedet, så svarer vi dig der.
På Frivillignet finder du en række funktioner, der kan gøre dit arbejde som frivillig lettere. Vi har her samlet videoguides til, hvordan du bruger de forskellige funktioner.
På vores opslagstavle kan du følge med i nyheder og nye vejledninger.
Hvis du har behov for IT-værktøjer i forbindelse med dit frivillige arbejde eller mangler vejledninger til for eksempel Teams, GDPR eller persondata kan du finde det her.
IT- og GDPR- spørgsmål, for eksempel om Red Barnet e-mails og Microsoft Teams-sider sender du via ServiceDesk. Du skal have en Red Barnet e-mail, for at kunne bruge ServiceDesk.
Vi tilbyder kurser, som kan gøre dit arbejde lettere, hvad enten, du er frivillig eller leder for frivillige.
Har du spørgsmål eller problemer med frivillignet?
Så udfyld supportformularen, og så gør vi, hvad vi kan for at hjælpe dig.