Har du spørgsmål?

Vi har her samlet, de spørgsmål, vi har fået flest gange angående Frivillignet. Er dit spørgsmål ikke med? Så opret en supportsag med det i stedet, så svarer vi dig der.

Find svar

På Frivillignet finder du en række funktioner, der kan gøre dit arbejde som frivillig lettere. Vi har her samlet videoguides til, hvordan du bruger de forskellige funktioner.

SE VIDEOGUIDES

På vores opslagstavle kan du følge med i nyheder og nye vejledninger.

Besøg vores opslagstavle

Leder du efter IT-værktøjer?

Hvis du har behov for IT-værktøjer i forbindelse med dit frivillige arbejde eller mangler vejledninger til for eksempel Teams, GDPR eller persondata kan du finde det her.

find det her

Hvor går du hen med spørgsmål om IT?

IT- og GDPR- spørgsmål, for eksempel om Red Barnet e-mails og Microsoft Teams-sider sender du via ServiceDesk. Du skal have en Red Barnet e-mail, for at kunne bruge ServiceDesk.

Gå til Servicedesk

Vil du vide mere om Red Barnet?

Vi tilbyder kurser, som kan gøre dit arbejde lettere, hvad enten, du er frivillig eller leder for frivillige.

se kurser og møder

Har du spørgsmål eller problemer med frivillignet?
Så udfyld supportformularen, og så gør vi, hvad vi kan for at hjælpe dig.

Supportformular